Returnare Produse

Politica de Returnare

Acceptăm bunurile comercializate sub formă de retur fără nici o obligație extra, dacă produsul(e) nu prezintă urme de purtare, de spălare sau de deteriorare.

Produsele returnate trebuie să fie expediate în aceeași formă de ambalare cum au fost recepționate. (cutie, certificat autenticitate)

Produsele returnate în amblaj deteriorat se vor deconta din suma de retur după cum urmează :

1. Cutie Pardo Standard – 15 Ron
2. Cutie Pardo Cadou – 35 Ron

Vom aproba retururile fără condiții extra și vom returna contravaloarea bunurilor comandate în interval de maxim 14 zile de la comandă, conform legislație în vigoare, iar procedura de returnare a fondurilor poate dura până la 30 zile lucrătoare de la data recepționării cererii de retur și a returului.

În situațiile în care comanda a fost expediată cu ”transport gratuit” plata aferentă expediției inițiale către beneficiar va fi decontată (scăzută) din valoarea returnata. Comenzile expediate care au beneficiat de transport gratuit vor fi decontate cu valoarea transportului din totalul returului. Așadar se va reține contravaloarea expediției oferite gratuit pentru comenzile returnate, oferta cu transport gratuit pentru comenzile ce depășesc un plafon fix (menționat în website) este un privilegiu oferit sub formă de oferta de către de Pardo.ro nu este un drept legal al beneficiarului (client). Odată cu renunțarea la comandă și returnarea produselor clientul renunță si la oferta de care a beneficiat și se va reține din suma rambursată contravaloarea expediției oferite gratuit anterior.

Costul aferent returnării produselor este suportat de către client acesta din urmă având obligația expedierii produselor în forma și prezentarea în care le-a primit prin intermediul unei firme de curierat agreate de Pardo Collections SRL după cum urmează : DPD, Fan Courier, Urgent-Cargus, DHL, GLS, BookCurier & Sameday.

Returnare produse prin intermediul Fan Courier :
Completati datele necesare preluării de către curier din formularul “cheamă un curier” disponibil online ce poate fi accesat prin următorul link sau puteți apela la nr. 021.9336. Pentru a evita deteriorarea ambalajului Pardo vă recomandăm să ambalați corespunzător produsul(e) expediate.

Expedierea retururilor indiferent de firma de curierat aleasă se face la adresa: Str.Cuțitul de Argint, nr.68, Sector 4, București.
La destinatar este foarte important să menționați: Pardo Collections SRL

Returnarea fondurilor se face doar în contul bancar oferit de beneficiar împreuna cu formularul de retur completat în termen de minimum 7 și maxim 30 zile de la acceptarea returului.

Modificare sau înlocuirea produselor achiziționate cu alte produse din oferta Pardo Collections SRL se face urmând procedura de retur. Ulterior se pot comanda produsele dorite printr-o comandă noua.

Nu înlocuim produsele comercializate cu alte produse din magazinul nostru făra a parcurge procedura de retur.

Formular retur online

Pentru utilizatorii care au efectuat comandă fără cont pe site-ul Pardo.ro formularul de returnare produse sau garanție produse este disponibil aici :

Pentru a putea realiza solicitarea de returnare/garanție produse asigurăte că ai la îndemână numărul unic de comandă și adresa email cu care s-a realizat comanda!


Ai cont Pardo.ro?
Dacă ai cont în site-ul nostru poti solicita returnarea unui produs sau a întregii comenzi accesând fila “comenzi” din contul tău. Deschide comanda cu produsul(e) pe care dorești să le returnezi și poti returna produsul direct din comanda regăsită în “contul tău”.

Formular retur offline

Procedură de retur offline:

  • Imprimați fișa de retur. 
  • Scanați fisa sau trimiteți o poza cu aceasta completată la adresa : contact@pardo.ro sau reply la email confirmare comandă.

Înainte să pleci, vezi cele mai noi produse :

Și cele mai vândute :